Każda kampania crowdfundingowa, w której bierzemy udział, to rollercoaster. Zespoły, które je uruchamiają, to ekstremalni pasjonaci, mający tysiące pomysłów na minutę. Dlatego za każdym razem, gdy powierzają nam produkcję swojego crowdfundingowego video, podchodzimy do sprawy bardzo poważnie. Co nie oznacza, że nie potrafimy rozśmieszyć widza, jeśli takie jest nasze zadanie! Candylize to marka należąca do Q-workshop, jednego z głównych producentów kości do gier na świecie. Kiedy zdecydowali się rozpocząć kampanię na Kickstarterze dla swojego nowego produktu, byliśmy podekscytowani, że możemy dołożyć cegiełkę do jej sukcesu.

Naszym zadaniem było połączenie badań rynkowych przeprowadzonych przez Candylize, z naszym doświadczeniem w produkcji filmowej i stworzenie koncepcji, która pozwoliłaby graczom zidentyfikować się z wizją stojącą za produktem – delikatnym zestawem czekoladowych kości do gry. Przeprowadziliśmy casting na idealnego wojownika barbarzyńcę i elfią księżniczkę. Następnie zadbaliśmy o odpowiednią lokalizację, scenografię, oświetlenie i proces produkcji. Wisienką na torcie były: montaż całości, korekcja kolorów oraz miksowanie i mastering dźwięku. Dajcie się porwać przygodzie z Candylize! 

Medium

Internet – Kickstarter

Klient/Agencja

Candylize

Zakres działań

Kompleksowa realizacja

Porozmawiajmy o Twoim projekcie!